Dabartinis laukimo laikas prie aviacijos saugumo patikros: 0 min.

Vilniaus oro uostas pasiekė naują pasaulinio lygio įvertinimą – keleivių patirties valdymo tarptautinę II lygmens akreditaciją. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI, angl. Airport Council International) ekspertai įvertino įvairius Vilniaus oro uosto keleivių patirties valdymo veiklos aspektus ir pateikė išvadas. Ši sritis valdoma profesionaliai, vadovaujantis parengta strategija, turint sertifikuotus šios srities specialistus bei priemones. 

„Jeigu geriausius restoranus visame pasaulyje tikrina „Michelin“ inspektoriai, tai klientų patirties veiklos profesionalumo lygį oro uostuose  nustato „ACI World“ auditoriai, įvertinę oro uostuose taikomas valdymo praktikas ir įvairius duomenis bei pavyzdžius. Visa tai mums itin naudinga įgyvendinant ilgalaikę klientų patirties gerinimo strategiją, planuojant ir vystant šios srities projektus, ugdant darbuotojų ir vadovų kompetencijas. Svarbus ir viešas tarptautinis pripažinimas, kad šioje srityje veikiame profesionaliai “, – sako Lietuvos oro uostų (LTOU) Keleivių patirties skyriaus vadovė Rasa Petraitienė. 

Tarptautinės oro uostų tarybos „ACI World“ suteikiamas įvertinimas įrodo profesionalų keleivių patirties procesų valdymą. Šiuo metu tokį įvertinimą pasaulyje turi tik 134 oro uostai, iš jų 24 – Europoje, o Vilniaus oro uostas yra vienas iš jų. 

Pasak R.Petraitienės, II lygio akreditacija įrodo pažangą, kurią Vilniaus oro uostas pasiekė vos per vienerius metus. 2024 metais Vilniaus oro uostui ACI suteikė I lygio akreditaciją. Kad pasiektų aukštesnį lygį oro uosto komanda turėjo detaliai aprašyti pasiektą pažangą ir pateikti įrodymų, kad valdymo praktikos atitinka kompleksinius „ACI World“ programos reikalavimus.  

Ši tarptautinė programa veikia nuo 2019 metų ir yra skirta padėti oro uostams pasiekti geriausių rezultatų klientų patirties valdymo srityje. Programa apima geriausias oro uostų valdymo praktikas, kurios suskirstytos į 8 pagrindines sritis. Iš viso yra 5 akreditacijos lygiai, įgalinantys siekti pažangos ir analizuoti oro uostų pasiekimus kiekvienoje srityje.  

Tarp tarptautinių ekspertų vertinamų kriterijų – klientų pažinimas, strategija, valdymas, komunikacija, klientų patirties tyrimai, darbuotojų mokymai ir kita. 

Primenama, kad LTOU pasiekimus palankiai vertina ir Lietuvos gyventojai. Neseniai mūsų šalyje atliktas visuomenės nuomonės tyrimas parodė, jog 9 iš 10 žmonių pripažįsta pažangą, kurią Lietuvos oro uostai pasiekė gerindami savo paslaugų kokybę ir užtikrindami didesnį patogumą. Savo atsakymuose tyrimo dalyviai dažniausiai pažymėjo patogumą iš Lietuvos pasiekti svarbiausius Europos ekonominius, finansinius centrus ir didžiuosius aviacijos susisiekimo mazgus.  

Paskutinė atnaujinimo data: 2025 06 09 d. 09:17
Atgal
X